3 Oktober

Morrn morrn!
Jag sitter och deppar över att chokladasken vi köpte härom dagen är slut. Jag hade sett fram emot att äta upp de sista bitarna i dag till frukost om det så bara var romrussin kvar men den var tom! Någon annan hann före mig. Jjäla skiiiit fan.
Vi ska iofs på kalas idag så någonting säger mig att mitt sötsug kommer att stillas.
Näpp en dusch skulle inte sitta helt fel. Fredagens smink sitter fortfarnde intatuerat på ögonlocken och jag luktar gamel gubbe i armhölera. Ni hör ju hur underbart det låter. Ska bara lämpa av lilleman på Håkan så är det jag som stänger in mig på tjotta en timme eller två höhö.
Smell you later!

Inte så här läcker i dag direkt...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så skönt att han mår bättre! :D

Haha, det kunde nog gått bättre på proven, menmen det kändes okej i alla fall ;)

Kram!

2010-10-03 @ 18:36:02
URL: http://sommarbloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0