Baka baka liten kaka

Nähä då när jag precis var på väg att somna så tyckte Vide att det var färdigsovet så då bakade vi lite i stället.

Har man varken mjöl, ägg, jäst eller mjölk hemma får man baka negerbollar. Tur att det är så himla gott.

Jag hade världens sötaste lilla hjälpreda eller nja han stressade mig mest eftersom han satte igång sirenen precis när jag geggade som värst. Tajming...

25 stycken... in my ass liksom

Utanför verkade det vara något hemligt möte som jag inte var bjuden på...


Så där ja nu ska jag försöka vänta tills Håkan kommer hem så jag inte smäller i mig allt själv.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med att inte äta alla negerbollar innan Håkan kommer hem. Så vitt jag vet så är du ett kakmonster ;)

2010-10-07 @ 15:51:49
URL: http://saraleverin.blogg.se/
Postat av: Diana

Näääääj varför skulle jag gå in här för?! Ett obotligt negerbollssug uppstod just, fan ock :D

2010-10-07 @ 16:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0