Moff

Oj oj här sitter jag och moffar. Det blir så när man har storhandlat, man har så mycket gött som ligger och dräller överallt så man vet inte vart man ska ta vägen. Just nu är det ostbricka, snickers, cupcakes och cola på samma gång. Inte så bra. Man borde egentligen ta tag i det här med matvanorna. Laga mat varje dag och ha lite mer fasta tider på dygnet då man äter. Sedan Vide föddes har jag helt plötsligt blvit jätte dålig på att äta frukost, skulle typ dött förr i världen om jag inte fick i mig någonting på morgonen. Mitt på dagen vet jag aldrig riktigt vad jag ska äta eftersom jag lagar mat först när Håkan kommer hem. Det blir mest att man småäter hela tiden. Inom en snar framtid ska ju Vide också äta riktig mat och det är väl lika bra man får in lite rutiner redan nu.

Bye bye snickerslunch!( Ja ni läste rätt jag åt "lunch" nu)


Förlåt mamma...


Kommentarer
Postat av: marie

Haha, ja för första gången på 6½år..han är sällsynt! :P



Vi hade en uppgift på kursen idag om en gubbe som dammsög och uppfann ett nytt munstycke till dammsugaren.

Det kunde ju inte stämma!! Vilken gubbe dammsuger???



kram

2010-10-26 @ 18:32:38
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Kristin

Skönt att läsa att nån mer än jag har dåliga mat-rutiner :) Jag åt iof lunch redan kl 16 idag ;) och middag fixar sambon....annars blir det ingen middag alls! Jag är handlingsförlamad när det kommer till att laga mat :/

2010-10-26 @ 23:59:34
URL: http://kritsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0