Sova sova säng säng säg

Vide sover och jag funderar på att krypa ner under täcket jag med. Läsa lite först kanske. Har läst ut första boken ur true blood serien så nu anropar jag fjällan här och frågar om det går bra att låna nästa av dig? Får plöja lite Harry Potter så länge. Harry Potter är mina så kallade "mellan böcker" som jag läser innan jag hittar någon ny spännande bok att läsa. Harry Potter blir man ju aldrig besviken på.  

Längtar efter nästa film!


Det är för övrigt sjukt irriterande att dom börjat med reklam på youtubeklippen.

Kommentarer
Postat av: Anna Tassinari

Jag och dottern längtar oxå...

2010-10-08 @ 08:42:56
Postat av: Malin

Fjällan här! Det går bra att låna mina böcket ;) Gick du förbi Ewe och hämtade dem?

2010-10-08 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0