1 September

Hej hopp!
September är här så nu är det höst på riktigt...
Jag har typ börjat halta igen och det är så jävla irriterande. Vet inte om jag var för het på gröten/friskis och det är därför kroppen har börjat kärva igen. Vilar denna veckan så får vi se hur det går.
Vilar gör man bäst i soffan så jag har ett 100 höjdare marathon och eftersom jag aldrig ser på tv så har jag mycket att ta igen. Nu är jag på säsong fyra och då listar dom sveriges skönaste människor. En är gift med berlinmuren, ett gamalt par som klär sig likadant samt en överkåt 80-åring jag är såklart helt fast.
Tänkte slänga ut lite dopbilder senare. Jag har inte så många eftersom jag hade lite annat att göra än att ta bilder, syrran har ju lovat att jag ska få hennes men vi får se när det händer höhö. Dopet blev i alla fall jättelyckat och Vide var så söt och snäll hela tiden. Inget skrik eller gråt. Massa finfinfa presenter fick han också och idag har han faktiskt på sig en hel outfit som han fick av sin morbror (med mormor som smakråd...) ska väl försöka föreviga det på bild också.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0