22 September

Aj oj aj min nacke. Är det verkligen normalt att ha nackspärr i en hel vecka? Känner mig som grannen i Beck fast utan nackkrage och stänkare.
Inte kan jag sluta klaga heller. Jag älskar verkligen att älta detaljer om mina ömma kroppsdelar. Påminde nog Marie i går minst en gång i kvarten att jag minsan har nackspärr. Jättekul att lyssna på men nu verkar det som att jag ägnat nästan ett helt blogginlägg åt eländet så nu kanske jag kan gå vidare med mitt liv.

Öppna förskolan har vi besökt i dag också och det var jättemysigt. Lite mindre föräldrar och barn så man slapp trängas vid fikaborden. Härligt.

Nu ska jag försoffa mig totalt medans Vide tupplurar.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee <3

Men jaa! :) Också kan man mixtra och sätta på allt möjligt gott. De man är sugen på :)

2010-09-22 @ 13:03:48
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Louise

Tyvärr inte, men det är i dom nyare husen så där är det lugnare, fråga mig inte varför.... Men skönt med TVÅ toaletter och större ytor! Tyvärr är det ju på tredje våning som vi har nu. Men men man kan inte få allt :) Blir glad om vi bara flyttar ifrån vårt hus! Och våra mongo grannar.

2010-09-22 @ 13:35:01
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0