26 September

Herregud, Jesus och hans moster vad trött jag är nu. Sitter och slappar på hotellrummet (datorabstinensen är svår) Har ju haft fullt upp hela tiden så jag har ju inte rikitgt hunnit blogga. Men ni kan vara lugna mina kära vänner för jag kommer fullkomligt bloggbomba er så fort jag kommer hem.
Saknar min lilla familj så otroligt mycket. Efter en hektisk och innehållsrik helg i el stockholmo har jag förstått hur bra jag har det hemma med fina vänner, familj och ett härligt liv på landet. Stockholm är så förbannat ytligt. Men mer om mina synpunkter på det kommer i ett annat inlägg. Jag ska även skriva ett långt och detaljerat inlägg om bloggalan som var fantastiskt rolig. Men som sagt det blir när jag kommer hem.
Hann inte få någon bild på mig innan jag drog iväg men så här såg jag ut när jag kom hem i alla fall



Inte fullt lika fräsch som när jag begav mig men va fan det får duga.
Hej så länge! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hallå snygga du! :)



Jodå, festen drog igång sen när artisterna började spela ;) Det blev riktigt roligt sen, men som sagt så hade vi ju sjukt ont i fötterna! SNYGG blogg! :D

Kram!

2010-09-26 @ 20:50:13
URL: http://sommarbloggen.devote.se
Postat av: marie

det ska bli spännande att läsa om allt!! :)

2010-09-26 @ 21:04:20
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0