Klant fjant

Bra Louise att du påminde mig om att jag glömt svara på en av dina frågor. Jag håller med shame on me höhö.
Frågan lyder. Vilket är ditt favoritklädesplagg?

Ja som många vet så älskar ju jag skor. Skor skor skor skor! Jag kan inte få nog. Håkan får nervösa tics så fort jag får syn på en skoaffär.
Mina absoluta favoriter är dessa koboltblå platåpumps som jag köpte i NY förra året.



Jag hade dom på blogggalan och dom är apsnygga! Verkade som att Laila Bagge också tyckte det eftersom hon spanade in dom hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha!!!Ok nu är det ingen shame on you mer! Riktigt läckra, väldigt smaskig färg, nästan så man vill äta på dom!

2010-09-29 @ 22:54:16
Postat av: Moa

Shit vilka härliga skor! :D

2010-09-30 @ 21:23:43
URL: http://moajoe.blogg.se/dans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0