Packar, packar och packar

Ja det är precis vad jag gör nu. I morgon är det nämligen jag som tar tåget till Stockholm för på lördag ska jag gå på blog awards. Ser jättemycket fram emot detta. Tyvär får jag gå själv eftersom min syster ine hann få tag i någon biljett. Jag hade redan köpt min (tre minuter före henne) och tänkte först skita i det bara för det. Efter många om och kom jag i alla fall fram till att jag skulle ångra mig resten av livet om jag inte pallrade mig i väg så det gör jag. Om det är någon av mina läsare som ska dit så kanske man kan få hänga på? Min kära mor ska i alla fall spendera helgen i huvudstaden tillsammans med mig och följa mig fram till dörren i vilket fall haha. Hon är nog ännu mer exalterad över detta än jag och kommer med förslag på vad jag ska ha på mig för klänning och vilka skor som passar bäst. Detta ska bli skitkul!




Kommentarer
Postat av: Louise

Fan vad kul! Hoppas du får det jättekul, glöm inte kameran! :)

2010-09-23 @ 14:16:02
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: cammie

oh. me want toooo =)

2010-09-23 @ 20:26:59
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Lotten

Kul!! Modigt att gå själv. Jag hade nog inte vågat :-)

2010-09-23 @ 20:30:45
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: sändy

fan va kul!! men va ere för nåt?jag är ju inte så uppdaterad nuförtiden haha

hälsn ja-i-min-bubbla;)

2010-09-24 @ 13:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0