18 April

Godmorgon!
Urk, jag känner mig som en överkörd bäver i dag. Varför ska det här med att komma i säng i tid gå käpprät åt fanders varje kväll (eller snarare natt)?
Det finns alltid ett "ska bara". Jag ska bara läsa den bloggen...Jag ska bara titta till mina smurfar...står det något kul på aftonbladet tro?...wow ett nytt avsnitt av top model ligger ute...oj vad mycket fint dom fått in på hm.com...sugen på en macka. Helt plötsligt så har klockan blivit görmycket och dagen efter sitter jag med mina tredubbla påsar under ögonen och undrar vad som hände.

I dag blir det en bra dag i alla fall för Eve och jag ska fortsätta vårat Harry Potter-maraton.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så jag känner igen det där! Kan det bero på att kvällen är det tid då man helt plötsligt bara kan ägna åt sig själv? Så är det i alla fall här hemma med två morgonpigga rackarungar ;)

Kram

2011-04-18 @ 10:22:59
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Louise

Känner igen det där! Har blivit så dumt att jag går och lägger mig vid 1 på natten!

2011-04-18 @ 10:57:23
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men precis så är det ju! Jag blir alltid förskräckt när jag inser hur mycket klockan är på kvällarna, "jag som hade tänkt gå och lägga mig klockan 22, vad hände?". Träligt.

2011-04-18 @ 13:56:02
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0