20 April

Hallå på er!
Ovanligt sen första uppdatering för mig i dag men så går det när man inte går upp fören nio. Hela familjen var visst på sjusovarhumör i dag. Vide och jag slängde i oss frukost för att hinna i väg till öppna förskolan för att busa lite. Vide är verkligen inte blyg någon stans utan kryper fram till allt och alla och börjar klättra. Han kröp fram till hon som höll i sången och ställde sig och dansade framför henne. Så jäkla söt!
Nu har vi precis ätit lite lunch och Vide fick knapra på ett rån medan jag passade på att vika lite tvätt. Helt plötsligt tyckte jag att det blev väldigt tyst och då hade han somnat i matstolen haha. Så nu har jag slängt honom i säng och ska passa på och slappa lite i soffan.

En gamal söt bild på Vide. Här är han åtta veckor tror jag.


Kommentarer
Postat av: Diana

ÅÅÅÅÅhåååå jag smälter.. så söt!

2011-04-20 @ 17:38:31
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Emelie

År en sån mössa hade jag till Melwin också!

Den var så söt med de där små öronen:)

2011-04-21 @ 07:18:33
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0