23 April

Hej på er och glad påsk igen!
Jag tänkte börja den här dagen med att visa bilder från i går.

Större delen av dagen jobbade jag och en arbetskamrat med plågad konstnärssjäl hade ritat en fin påskteckning på tavlan. Love it!


Efter arbetsdagens slut svidade jag om till hjärtmönstrade strumpbyxor och invigde mina rosa ballerinas (nej rött och rosa skär sig inte!)


Påskmat!




Jag skrev ju i går om att det fortfarande är jul här i Kvänum och här kommer bevis nummer två.



Håkan och jag fick ett stort påskägg.


Där i låg det två lotter och jag skrapade fram en nitlott gånger tio. Fan!


Håkan mixtrade med kameran...


Efter all påskmat skulle det självklart fyllas på med fika också. Mina cupcakes och svärmors gräddbakelser. Mums!



och med den här heavy metal hönan så sätter jag punkt för lånfredagens bravader.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej rosa och rött skär sig inte, det är fantastiskt snyggt. Tycker jag.

2011-04-23 @ 11:21:16
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Helena

Du har ju ett hjärtformat ägg på din tallrik! Sött=) (Och jo, rosa och rött skär sig, men jag är allergisk mot rosa så...)

2011-04-23 @ 11:42:44
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0