4 April

Godmorgon!
Vide och jag har ätit lite frukost och nu sitter jag med datorn i knät och tittar på smartare än en femteklassare och förundras lite över hur korkad jag är...
Är det meningen att man ska komma ihåg någonting över huvud taget från mellanstadiet (mer än vilken pojke man var dödligt kär i)?
Lite småkul program i alla fall.
Ni måste få se vad Vide har lärt sig de senaste dagarna. Lyckades nämligen få det på film förut men det tar ju ett tag att ladda upp så ni får en tråkigt bild på dagens frukost så länge.


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Ja programmet är så kul! Jag fick roliga gay-vibbar av den första ungen, fick du det också? Nä ok bara jag som är lite knas ha ha



Skyller på sömnbrist.

2011-04-04 @ 12:07:53
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Härligt, hade gärna ätit med er och sluppit mina torra mackor. Var bor ni så jag kan komma?

2011-04-04 @ 12:55:26
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0