5 April

Yo!
Här är det full rulle som vanligt. Jag har simmat på morgonen och eftersom Vide sover inne hos oss nu medans vi målar så lyckades jag ju såklart väcka den lilla kraken som ställde sig upp och skrek som en dåre i sängen. Eeeeh hejdå Håkan sa jag och smet iväg men tydligen hade han somnat om på direkten och när jag kom hem strax efter åtta fick jag skaka liv i mina små pojkar. Vi har ätit frukost och nu väntar vi på att mamma/mormor ska storma byggnaden för att ta med oss ut på äventyr. Förmodligen blir det Skövde som ska göras osäkert. Yey!

Glassen blev för övrigt skitgod så det receptet dyker upp senare.
Glassigt...

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Åh fy fan va najjs me glass!

2011-04-05 @ 11:33:59
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Louise

åh guuuu vad gott det såg ut!

2011-04-05 @ 14:01:33
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0