Bilder från förmiddagen

Verkar som att min dator tänker fortsätta att jävlas med mig men här kommer lite bilder från förmiddagen.
Först var det babykalas i församlingshemmet.



Sötis


Fika såklart (en dag utan fika i den här bloggen existerar ju inte..)


Efter fikat fick barnen kleta runt i karamellfärgad yoghurt, förutom Vide då som blev lite chicken och fegade ur fast då slapp jag ju å andra sidan att jonglera runt en kladdig och hal unge höhö.


Efterråt gick jag och Eve och köpte varsin glass och satte oss i solen och göttade oss medans pojkarna sussade i sina vagnar.


När solen gick i moln mösade vi oss hemmåt och gick förbi de här söta getterna och deras killingar.



och jag hittade vårtecken utomhus för omväxlings skull höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0