Det blev en rejäl sovmorgon i stället...

Hepp inte kom vi iväg till öppna förskolan i dag för en viss liten kille kände för att vakna strax efter 09.30. Eftersom det ändå tar en bra stund att äta frukost så kände inte jag för att stressa runt som en idiot för att springa dit och bara hinna vara där någon timme liksom. Så jag har passat på att greja lite här hemma (fast i slowmotion då eftersom jag inte kan gå i dag heller...)
Får se vad som händer i dag. Nu har jag i alla fall tänkt slösurfa lite och se om jag kan få iväg en beställning från H&M nån jävla gång.

Goaste busungen i dag.

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Så himla söt liten!

2011-04-27 @ 21:10:49
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0