Fyra nyanser av vitt?

Åh vad roligt det är att köpa färg! Eller inte. Först så ska man stå och välja mellan tusen olika nyanser av blått och stå och humma och fundera. Efter många om och men har man kommit överrens och går fram till farbror färg och viftar med sin teststicka. Ja också ska vi ha vitt också. Lätt som en plätt men tydligen inte för det finns ju flera olika nyanser av vitt...wtf?! Att köpa färg är rena mardrömmen för en velpotta som mig som aldrig kan bestämma sig och nu ska jag behöva välja på flera olika sorters vit också för att göra det hela ännu lite jobbigare.
Det blev kritvitt till slut så vi får väl hoppas att dom som vågar sig in i Vides rum inte får allt för svåra synskador...

Nu ska jag slappa lite och kanske äta en bulle eller två innan jag drar i väg till jobbet.


Smell you later!




Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vet inte riktigt vad det kostar. Jag får det lite billigare eftersom mor jobbar där. Fråga nästa gång du går och simmar :)

2011-04-02 @ 16:06:19
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0