Ni är så fina

Tack allihop för era kommentarer om håret. Sitter här med näsan i vädret och känner att jag har världens bästa läsare och vänner.

Men bara för att ni ska förstå att man måste lida lite pin för att bli fin så ska ni få se den här läckra bilden...


Vide och jag har precis skypat med mamma/mormor och Vide ville väldigt gärna prata en massa. Alltid när jag pratar i telefon eller skypar så kryper Vide fram och börjar prata med hög röst han med haha.
Nu sitter jag mest och väntar på att kråkan ska komma hem så jag får pussa lite på honom.
Hör senare!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Helt rätt att du har näsan i vädret. Det ska man ha :)

Kram

2011-04-29 @ 18:56:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Lotten- med Zigge & Tigra <3

Ja du blev ju jättebra i håret! Blond det gillar vi! :-)

2011-04-29 @ 19:04:14
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0