Öppna förskolan och dammsugare.

Ja jag tänkte att ni skulle få använda mer än en hjärncell för ett ögonblick och få läsa lite här inne också höhö. Har varit på öppna förskolan i dag på förmiddagen och det var roligt men roligast var nog ändå glamour girl men jag säger inte mer än så...
Fick i princip springa hem för att jag tänkte få i Vide lunch innan han somnade, jag måste sett bra löjlig ut. Han blev ju jätte piggelin efter maten och somnade nästan en timme efter och gör så fortfarande.

Här händer med andra ord inte så himla mycket. Så det blir soffmys för min del med nya Elle och en dammsugare eller två...eller tre...eller hela paketet.


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Kul att du blivit påskinspirerad!

2011-04-13 @ 16:17:42
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0