Rabattrensning

Den rubriken trodde ni väl aldrig att ni skulle få läsa i min blogg va?
Ingen är mer förvånad än jag just nu men jag pallrade mig allt ut och gjorde ett rivande i rabatterna.



En färdig, bara hundra kvar...


Vide tyckte det var sjukt tråkigt att kolla på morsans krig mot vissna kvistar så jag fick stoppa in ljuddämparen.


Det bästa utav allt var att jag fick inviga mina fina rosa stövlar som jag fick i fördelsedagspresent. Lägg även märke till skiten på knäna. Det är knäna hos en hårt arbetande kvinna säger jag bara...


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Snygga stövlar!

2011-04-15 @ 19:05:19
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, men vad duktig du är! Jag kommer aldrig ens på tanken att göra såna saker.

2011-04-16 @ 16:34:50
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Malin

Skitsnygga stövlar! Vart är dom ifrån?

2011-04-17 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0