Sovrummet

Det här är till dig Fnulan (och alla andra också såklart) som är lite intresserad av hur vi har det här hemma. Kan ju visa hur sovrummet ser ut. Den här bilden har jag förvisso lagt ut förut men det ser ju precis likadant ut i dag som då (fast mindre städat förstås...)


Är fortfarande på jakt efter en matta och någonting att slänga upp på väggen ovanför sängen. Men vad? En förstoring av mig själv, dansandes naken på bordet, i naturlig storlek kanske? (borde ju täcka en liten del av den där enorma kala ytan eller vad tror ni?)
Självklart var det där tramset om att sluta flumma och missbruka parenteser bara ett dåligt aprilskämt som ni kanske märkt...

Kommentarer
Postat av: Em

dig naken i all ära ; ) men jag om jag får komma med ett tips så tror jag tyget från marimekko "Iso Satakieli " skulle passa fin fint som tyg tavla ovanför sängen! det skulle matcha färgen p väggarna ni har!

2011-04-01 @ 19:27:15
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken mysigt sovrum ni har! Vårat ser ganska trist ut .. men det ska det ändras på när vi flyttar till torpet!! :)

Kram

2011-04-01 @ 20:28:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Fnulan

Se där!! Jättefint!!!! Mera?

2011-04-01 @ 21:01:58
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0