11 Augusti

God morgon!
Äntligen kan jag slå ner räva och äta frukost. Vi tog en minst sagt rejäl sovmorgon jag och Vide wild. Men vi spenderade kvällen i lerdala i går och därför blev det en sen insomning för unge herrn plus att han har vaknat två gånger i natt och härjat. Jag pallar verkligen inte det. Jag har blivit så bortskämd med en sömntutig unge som snarkar sig genom nätterna så när han någon gång bryter mönstret får jag rycket. Tur att det händer så sällan höhö. Nu på förmiddagen medans Vide smaskat frulle så har jag försökt ordna upp i kaoset jag kallar hem. Grejer över allt! Tvätt, disk, snubbelfällor i form av leksaker. You name it!
Men nu ser det någorlunda ut så kanske att jag vågar släppa in mor och far på fika här i eftermiddag.
Nästa inlägg blir trevligare får vi tro höhö

En glad jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0