2 Augusti

Tjofaderittan!
Nu mina kära konfirmander ska jag be att få tala om att jag sitter inklämd i forden på väg upp till Ö-vik. Vi gick upp okristligt tidigt för resan är lång. Åker man från Järpås är det tydligen över nittio mil men från bergsgatan 4 blir det 77,6 mil. Mycket märkligt och jag hoppas att ni alla antecknar noga. Ni har nog redan förstått att det här är ett tidsinställt inlägg och fler kommer upp under dagen. Jag kommer bland annat att bjuda på en magschock. Det får ni ju bara inte missa!

Den här bilden tog jag i Helsingborg när vi var där i juni och nu har jag äntligen hittat det perfekta blogginlägget till den(jag är ju på väg till ett av mina päron hö hö hööö)

Kommentarer
Postat av: Diana

haha :D Kvänum är ju långt bort va, men att järpås va så långt bort trodde en aldrig :D hoppas ni får det toppen där uppe! Hälsa fina mamman :) å ser framemot magshock, tror att det är en bajsrapport utan dess like :D

2011-08-02 @ 11:46:09
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Haha du är ju störd! Eller så har jag kass humor? jaja, roligt har vi i alla fall!

2011-08-02 @ 11:48:30
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0