23 Augusti

God morgon!
Herregud vad trött jag var i går! Hade lätt kunnat gå och lägga mig och somna som en stock vid halv sex. Svepte i mig lite kaffe och lyckades hålla mig vaken till nio när jag släpade mig till sängen för att sova. Men somnade jag? Nä! iPhonen blir min död säger jag bara. Jag ska bara kolla fejjan...jag ska bara kolla twitter...nä nu stänger jag av. Hmm kanske ska läsa lite bok innan jag somnar. Oj vad spännande jag läser ett kapitel till...och ett till...ett till. jävlar vad trött jag blev nu är det dags att sova. Men först ska jag bara se om det hänt något mer på twitter, fejjan, instagram...smurfville. Helt plötsligt är klockan 00.30 och man undrar vad fan som hände.

Här kan man också fråga sig vad fan som hände...


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack! :) Hahahah ja han var ju helfestlig!!! Du känner igen det där. Nä men jag ska bara kolla lite fejjan, och lite bloggar oj nu började ju det där på tv:n oxå! Jag kan vara glad om jag kommer i säng vid 24 tiden!

2011-08-23 @ 12:07:22
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0