Jag ligger efter

Hej på er!
Nu har jag sjunkit långt ner i soffan. Håkan badar Vide och jag har precis klämt i mig en thékaka med sylta och rödbetor på (snart är det jul liksom) Första jobbadagen gick bra förutom att man känner sig som en yr höna mest hela tiden men det gör jag ju annars också så inget nytt under solen direkt. På tal om sol så sprack den fram lagom till att jag slutade så det blev varmt och skönt att promenera hem. Men nu till rubriken. Varför ligger jag efter? Jo jag har massa fejjanstatusar, twitteruppdateringar, blogginlägg och bloggkommentarer att läsa. Tur att jag inte börjar jobba förren tolv i morgon så jag har natten på mig också höhö.

Det bästa på hela dagen var såklart att få gå och hämta den här busungen.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Är det Lidingö luckor ni har i köket så är det kanske någon av luckorna jag packat ner ;).. eller ståt, applåd eller duvbo ;).. Hoppas första jobbedagen inte slet ut dig totalt.. Ha en bra kväll..

2011-08-22 @ 19:46:16
URL: http://mikahela.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken fin bild.... :) Hoppas du komme ikapp allt.... :) Även om jag inte direkt hjälper dig nu haha :)

2011-08-22 @ 20:17:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

skönt du kommit i kapp :)



Ja den sista var inte lika rolig. jag skrattar som tusan åt nr 1 fortfarande.... och 2.an, d ekändes mer äkta :)

2011-08-22 @ 21:23:23
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0