Lite skit rensar magen

Hej på er!
Hur har ni haft det i dag? Själv har jag myror i röven och är rastlös till tusen. Tänk vad bra om jag hade kunnat använda den här energin till något vettigt men sån tur har man ju inte att man till exempel skulle bli sugen på att putsa fönster. Snälla säg att det finns fler där ute med rutor som ser ut så här.

Bättre insynsskydd får man leta efter!
Nä jag tänker som sagt var inte putsa några fönster så vad tänker jag göra undrar väl ni? Jo jag ska göra en ny design på bloggen. Inte lika välbehövligt kanske men bra mycket roligare gad dämmit!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nya designen blev jättefin! Förresten så har jag inte putsat mina fönster sen vi flyttade in för tre år sen så de ser ut därefter så nej du är inte ensam =)

2011-08-12 @ 09:11:35
Postat av: Diana

Helvete vad grym du är på designa bloggs då! HUR fint som helst!! :D

2011-08-12 @ 10:16:06
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0