Tjuvlyssnat?

Trots att jag visste att jag skule upp tidigt hade jag tydligen bättre saker för mig än att sova i går...
Rotade igenom bloggen för att se lite vad man pysslade med den här dagen för några år sedan och den 2 augusti 2008 skrev jag det här inlägget.

kom på att jag har en egen tjuvlyssning som skulle platsa på tjuvlyssnat.se

Donken, Lidköping

En svettig barnfamilj står i den långa kön till den enda kassan som är öppen, men har inte överdrivet lång väntan kvar.
pappa ~ 45: Nä, vi åker till Mariestad i stället!
Hela familjen vänder på klacken och trippar ut.

haha
(för er som inte vet kan jag meddela att det är nästan sex mil till Mariestad från Lich)
En annan kö ungefär lika lång som sträckan mellan Lidköping och Mariestad...

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha nooooo waaaay! Vi kan dela på han, varannan vecka, ok?

2011-08-02 @ 15:54:00
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Tess

Den där nattpersonen kan jag bli riktigt sur på. Den där som säger att "Nä men du ska inte sova, det här är roligare. Det kommer gå så bra att gå upp tidigt imorgon!" Sedan när man vaknar nästa morgon så är man jättetrött och sur :-/

2011-08-02 @ 23:59:51
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0