28 December

Nä nu jävlar får det vara slut på den här juldvalan jag har hamnat i! Nu får jag ta tag i mig själv helt enkelt!
Vi kan väl börja med att gå igenom vad som hänt i dag. Det är inte mycket men bättre än ingenting. Eeeem...
öööööh...
Mest slappat har det nog blivit förutom när jag stolpade i väg till Fjällan tillsammans med Eve för att bestämma nyårsmenyn. Jag tillförde väl inte så mycket mer än att gäspa och hålla med höhö. Jag äter ju allt! Fast den här nyårsmenyn blir något utöver det vanliga såklart (det brukar ju bli lite extra speciellt när jag är med och rör i grytorna liksom...) avslöjar inte förren på nyår vad som ska förtäras (cliffhanger!) Supermysigt ska det bli hur som helst.
Kvällen har spenderats på jobbet fram till 21.30 och resten av dygnets vakna timmar (tror inte de blir så många) ska tillbringas på sofflocket för i dag kom nämligen våren till Kvänum och den ska jag försvinna bort i...

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Jag fick också den där idag! Lite komiskt att få den så här mitt i allt jul- och nyårsstök!



Trevligt att du är tillbaka på banan, håll dig kvar nu! Kram

2011-12-28 @ 22:53:18
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Louise

Fick den i går och idag kom den nya ellos katalogen oxå! :D

2011-12-29 @ 15:56:10
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0