29 December

Godmorgon!
Eeeeh...
Känner mig som en trotsig tonåring nu när jag legat och korvat mig till tolv men jag får väl skylla på att jag har en massa sömn att ta igen efter juldagarna.
Vilket jävla skitväder vi har i dag rent ut sagt. I dag sticker jag inte ut näsan mer än nödvändigt. Har lite att grejja med hemma i dag. Jag har liksom inte ens packat upp alla julklappar än! Skandal! Fick massa fint hur som helst så jag måste ha varit fruktansvärt snäll höhö.
Vad hittar ni på en dag som denna?
Hej hej här sitter jag och ser ut som en ailien. Inget konstigt alls...


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Du är så söt så! =)

Kan du inte visa julklapparna?

2011-12-29 @ 15:43:42
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0