4 December

Yo!
Shiiiit vad jag har haft eld i baken i kväll. Slutade ju vid fyra och i stället för att dö på soffan som jag brukar göra när jag kommer hem från jobbet så passade jag på att röja runt som en annan dåre och plocka, städa, tvätta och dona. Jag hade nämligen huset för mig själv eftersom kråkan och Vide wild har spenderat dagen med "lerdalapacket" och kokat julgodis (utan mig! buhu). Jag höll på ett bra tag och tänkte när jag var färdig att jag skulle mysa ner mig i soffan framför julkalendern med en kopp kaffe och scones. Jodå. Hann inte mer än att tänka tanken så trillade karsloken och lilla barnet in med gasen i bott. Tur att dom är söta höhö.
Nu dricks det välling här så nu ska jag mysepysa lite med snorungen min (han är nämligen lite förkyld) innan det blir natti natti.
Här är förresten nya tillskottet i gosedjursfamiljen som inhandlades på julmarknaden i går. Söt va?

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Tack så mycket! =) Ja, nu är man ju lite spänd på vad som komma skall :p

2011-12-04 @ 20:38:53
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: cammie

Snorattackar av den storleken är verkligen ur mysiga ;) haha



Löser sig gör det tyvärr inte. Men jag kan iafall resa mitt huvud upp och veta att jag gjort rätt för mig och barnen. Och det är det viktigaste!

2011-12-04 @ 22:06:29
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0