12 februari

Morrn morrn eller vad man säger höhö.
Har fått lite sovmorgon i dag och nu har jag suttit och skrivit inköpslista till i kväll. Hoppas nu att inte hela gatan brinner upp när jag ska stå i köket och försöka få till något ätbart.
Förresten vill jag bara säga NEJ NEJ NEJ! angående inlägget i går.
Ni får ju inte skriva att Håkan är smart. Han blir ju alldeles olidlig här hemma och struttar runt med näsan i vädret och vickar på röven. Nu har han fått en liten släng av storhetsvansinne och kräver så smått att jag ska döpa om hans kategori till "Smarta saker Håkan gör".
Vi kanske ska ha en omröstning?

Smart eller knäpp?


Väldigt söt är han i alla fall det måste ni väl ändå hålla med om <3


Kommentarer
Postat av: August

Hahaha, jag dööör!

Jag röstar på knäpp! Det är mycket roligare att vara knäpp än smart. För omgivningen också:).

Puss!

2011-02-12 @ 15:43:15
URL: http://enligt august.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha! Skön bild! Röstar lätt på knäpp! Som föregående talare, roligare att vara knäpp=) Men man kan ju iofs vara både och??=D

Ja, haha.. Frida lixom.. Bästa tidningen ever, när man va just 14!! (Högst.....)

Ja det va trist, men blev bara ett par dagar där även fast det kändes som flera veckor!!!

2011-02-12 @ 19:03:55
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahahahahaha! Påminner lite om Farbror Frej, du vet " hej alla barn nu är det barnprogram titta här vad farbror frej tar fram....."

2011-02-12 @ 22:49:10
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0