16 Februari

Hallå hallå!
Vi har varit på öppna förskolan och härjat på förmiddagen. Riktigt kul eftersom vi missat det två veckor i sträck pga sjukdom. Vide somnade i vagnen på vägen hem så han får snusa en liten stund till innan det blir dags för mat.
Själv är jag smått panikslagen för min strömkabel till datorn har pajjat så nu får jag sitta vid kråkans dator. Not najs alltså. Möjligt att bloggen kan bli lidande ett litet tag framöver men har jag tur så fixar min handyman detta på nolltid.

Jaha vad ska jag lägga upp för bild här då? Det får bli en sommrig bild från Ö-vik 2008.


Åh sommar...

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja jag tror nog det! Kan nog bli fint att sätta i en spegel där :) Härlig bild, vill ha sommar nu!!! :)

2011-02-16 @ 16:09:41
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: cammie

jobbigt när tekniken tryter. dessa kablar. haha

2011-02-16 @ 19:19:15
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0