26 Februari

Hej på er!
I dag jobbar jag en så kallad delad tur. Med andra ord kommer jag inte hinna sitta vid datorn ett endaste dugg så jag har så klart tidsinställt några inlägg.
Kan ju börja med att uppdatera er om i går kväll. Badet gick till en början inget vidare alls eftersom Vide blev paralyserad av skräck redan i duschrummet. Stackars liten. Han tycker det är läskigt med forsande vatten och ekon. Han klamrade sig fast vid mig som en igel men vi tog oss ner i vattnet för han älskar ju att bada. Alla ljud gjorde honom så rädd så han var lite otröstlig där ett tag (och givetvis gör en ungjävel kanonkulan tre milimeter ifrån honom när han precis har lugnat sig) Men efter ett tag hade han det mysigt och lekte med diverse leksaker och plaskade runt. phju.
Efteråt åt vi god mat och såg på film. Vide somnade i Leos spjälsäng och var så trött att han knappt lyfte på ögonlocken när vi skulle gå hem. Blev inga bilder inne i badet men jag tog en på killarna som dagen till ära matchade varandra höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0