28 Februari

Tjena tjena!
Sista februari i dag då och helskotta vad tiden går fort. Tror nog att jag har namnsdag i dag också för det är väl Maria i dag? Orkar inte kolla upp den faktan för min almanacka ligger i andra änden av huset och jag sitter så gött parkerad i soffan här. Men grattis till mig skulle jag tro...
Vide har nu de senaste dagarna börjat krypa "på riktigt" alltså inte med magen släpandes i marken utan på knäna. Så söt så man bara smäller av. Sedan springer han ju runt med sin lära gåvagn också och det fick vi på film i går så den slänger jag upp lite senare. Nu ska jag läsa bloggar och slappa lite innan vi packar ihop oss och glider iväg på fika hos Lisa.
Hör sen!


Kommentarer
Postat av: AnnA

Det är Maria idag, har namnsdag också, så grattis på oss ;p

2011-02-28 @ 14:12:27
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, grattis på namnsdagen! :)

2011-02-28 @ 16:36:15
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0