7 Februari

Jag tänkte ge er ett litet bloggtips så här på förmiddagen.
En blogg jag har följt ett tag som heter LA life och skrivs av Jennifer Åkerman. Man får följa hennes liv i LA och allt hon hittar på. Om ni tycker att ni känner igen namnet så beror det nog på att hon är lillasyster till Hollywoodstjärnan Malin Åkerman. I går så hade hon även gjort ett inlägg där hon länkade en massa bloggar bland annat min och då blev jag ju så himla glad.

Sen så är ju tjejen så fruktansvärt snygg! Klicka på bilden för att komma till bloggen.

Bild: Jennifer Åkerman


Kommentarer
Postat av: Lotten- med Zigge & Tigra <3

Wow det var inte dåligt!

Är du såndäringa storbloggare alltså??! Kul!!

2011-02-07 @ 19:10:13
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0