Smör och telefoner

Sitter här och pausar lite. Har en lååång lista på saker som måste göras i dag men jag har faktiskt fått en hel del gjort. Viktigaste punkten på listan är "slappa" för det vet jag ju ändå att jag kommer göra emellanåt men det känns ju lite mer "tillåtet" att göra det när man sedan kan pricka av den aktiviteten från en lista haha eller är det bara jag som är lite dum i huvudet nu igen.
Måste egentligen ringa till telia och joxa med att låsa upp en mobil som jag fått låna av mamma men jag drar mig lite för det. Borde egentligen skaffa en ny men jag kanske ska gräva lite i smörpaketet först. Man vet ju aldrig...

Såg förresten att jag fastnat på bild från våran utekväll. Att dom där kamerorna alltid ska fokusera på mig. Jobbigt...

Bild: Harrys.se

Kommentarer
Postat av: Helena

Men oj! Ja shit vilket chockbesked!! Är nog mkt att smälta att det va två bara och sen blir det en till lixom bara så där!! Tänker bara på allt som måste köpas x3....

Ojoj, riktigt dramatiskt! Himla skönt att allt gick så bra i slutändan=)

2011-02-14 @ 11:56:01
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0