Vår i luften?

Vet inte vad det är med mig i dag. Trots att det är gråare än det bara är möjligt ute och solen lyser med sin frånvaro så har jag sådana vårfeelings. Tror det har lite att göra med att det finns mer gräs än snö på baksidan just nu. Börjar vintern tappa greppet? Åh tänk när man kan springa runt i jeansshorts till brunbrända ben!

Här kommer lite vårig och fin inspiration från Forever21.



Inte dåligt shoppingsugen man blir heller men jag ska ju till Göteborg på torsdag så jag får hålla i kulorna till dess.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Ja massor! Far du också :D

2011-02-01 @ 14:28:02
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj, mer gräs än snö!! Det har vi definitivt inte än!! Våran Grand danois har fortfarande problem att ta sig fram för all snö.. Men det droppar!!!=)

2011-02-01 @ 18:35:17
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0