11 Januari

Morrn morrn!
Vi sov länge i dag jag och Vide. Gick inte upp fören strax efter 09.30. Håkan däremot fick jag väcka i morse och skicka iväg för han skulle till tandläkaren redan 07.40. Han skulle laga ett hål och det är det värsta han vet så det var allt lite synd om honom.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Har sett på ett avsnitt glee samtidigt som jag med jämna mellanrum har fått springa fram och dra undan Vide från datorn och stereon. Att det kan vara så roligt...
Nu har jag i alla fall officielt en ny "crush".

Bye bye Dextrer Morgan. Hello Mr Schuester!

Kommentarer
Postat av: cammie

köpt dem på lindex. Fanns så himmla mycket sött där =) Den med bamse fanns även i babystorlekar.

2011-01-11 @ 13:05:58
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Ja de gjorde ju de :) Näe han hade inte sett att jag ställt ljusen där. Han var på jobbet och jag hade precis ställt dit dom då blombudet kom :D Så de var ju lite kul att blommorna också var lila :)

2011-01-11 @ 13:53:04
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0