20 Januari

Hallå bloggen!
Nu sover Vide sin förmiddagsvila så nu lär det väl snart ringa en telefonförsäljare hit. Har nämligen gjort det två dagar i rad nu så varför inte tredje gången gillt liksom. De har säkert någon radar inställd på mig så dom har koll på att när Vide har sovit i tio minuter så slänger dom sig på telefonen för att väcka honom. Jag skulle ju kunna dra ur jacket men jag vet inte riktigt vilken sladd jag ska dra i (det finns ju så många). Är rädd att internet lägger av och vad gör jag då? Det knackade på en gubbe här förut och sa att dom skulle stänga av strömmen på våran gata efter kl 10. "Hur länge då?" undrade jag med panik i rösten. Bara en halvtimme svara han då och mitt hjärta stannade. Som tur var så varade stoppet bara i tio minuter *lättnadens suck* 

En som inte brydde sig ett skit om att strömmen gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0