23 Januari

Tjo!
Tack för kommentarerna på bilden det blev jag jätteglad för!
I dag har jag jobbat 7-16 och nu är jag helt slut. Man är ju inte direkt van vid att pallra sig upp i ottan och harva runt en hel arbetsdag. Men kul har det ju givetvis varit.
Nä tänkte väl bara meddela att jag ska gräva ner mig i soffan nu och hoppas på att Håkan fixar mat åt mig, masserar mina fötter, fläktar mig med ett palmblad och matar mig med vindruvor samtidigt som han sjunger mig en kärleksserenad...eller det kanske var att hoppas på för mycket? Fast lite mat tycker jag allt att han får ordna till sin hårt arbetande kvinna...


Kommentarer
Postat av: cammie

hehe. tror dom var ifrån lidköpings kommun.. ? hann aldrig notera avsändaren. haha.

2011-01-23 @ 20:13:47
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0