27 Januari

Oj oj 57 små stackare är det som kikat in här och inte fått någonting att läsa. Det får jag ju göra någonting åt.
I dag har vi slappat gärnet på förmiddagen. 13-16 i dag var jag på utbildning i Vara och då fick guldklimpen bli passad av sin farmor och faster. Det hade som vanligt gått jätte bra och det är knappt att man får med honom hem igen. Han är så go!
Nu har vi inte gjort mer än att få lite mat i magen både jag och Vide. Gröt till lillen och mackor till mig. Har hamnat i en svacka vad gällande matlagning för tillfället, ingen inspiration alls, är inte ens sugen på mat. Jaja i morgon kanske...

Så här kan det annars se ut när vi äter (vi brukar inte äta i soffan om det är någon som sitter och muttrar åt det)
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är gött att äta i soffan ibland=D

Trist! Ja, gott med hembakat. Men blir sällan gjort=) Det finns färdiga semlebullar att köpa från bla pågen som man kan fylla själv=) Köper man dom på samma dag dom bakades blir det gött!! Får man bestämma själv hur mkt man vill ha på oxå=D

2011-01-27 @ 18:12:09
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har tagit fram lite blandat, men mycket är sånt som jag gillar :) Calles spellista är inte så party, är typ bara death metal och sånt som man inte hör eller vet om dom sjunger! Hahaha!

2011-01-27 @ 18:15:48
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: marie

Det ligger mittemot tågstation kan man säga..i huset mittemot Nostalgeek! Det är billigare än vanligt, mackorna kostade 40kr styck ungefär, och latten 25-28 eller nåt sånt har jag för mig! Kram

2011-01-27 @ 18:38:42
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha vilken underbar bild, han ser verkligen hungrig ut! fan Kristin får han ingen mat av dig?? Du som trycker i dig 4 dammsugare, du får ju dela med dig lite ;)

2011-01-27 @ 21:42:19
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Nä du fjällan här är det jag som äter upp all mat (och dammsugare) höhö

2011-01-28 @ 10:37:05
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0