3 Januari

Hej och hå då var det måndag igen. Den här helgen har känts millång så egentligen skulle det vara tisdag i dag hade jag fått för mig.
Trodde seriöst jag höll på att bli sjuk i går kväll. Mådde så dåligt och hela magen rörde runt och jag kände mej allmänt död och trots att jag var hur trött som helst kunde jag inte somna. I dag känns det alltså som om någon har hoppat på mitt huvud och skrattat elakt efteråt. Meeen lite fruktsoda på det så ska väl den här dagen ordna upp sig till slut.
Vide sover i alla fall igen och så här go var han förut när han kröp in under bordet och nöp mig i tårna.


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mycket :) Sicken sötunge! :)

2011-01-03 @ 12:36:01
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0