Baka baka liten kaka

Åh nej bakar hon igen tänker ni. Jajjemän de gör hon säger jag.


Två sockerkakor blev det varav en är ett litet experiment innehållande pepparkakskryddor. Lossnade ur formarna gjorde dom också så ingen gråt över spilld mjölk i dag inte.
Ni kanske undrar varför jag helt plötsligt börjat baka som en annan tok men det är så förstår ni att min kära mor är på väg ner från Ö-vik och hon blir så himla grinig om hon inte får fika minst en gång i kvarten så det är bäst att fylla frysen...


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh göttigt! Ja det är jättekul att hitta sådan gamla filmer, det finns ju inte på dvd heller(inte vad jag har sett i allafall) Kul att ens egna barn kan kolla på sådant man kollade själv på när man var barn :)

2011-01-31 @ 15:19:27
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Ida

Mums! Ser gott ut! Du lyckades bättre med din kaka än jag med min sockerkaka som blev platt som en pannkaka:p

Det är ju jättekul att baka och fika ;-)

2011-01-31 @ 17:14:51
URL: http://fightforlife.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0