En till liten nostalgitripp

När jag gick i lågstadiet fick våran klass skriva tankebok. Jag fyllde tre skrivböcker och dom har min kära mor sparat och jag fick dom på min 25-årsdag. Väldigt rolig läsning ska jag be att få tala om och stavningen är ju ett kapitel för sig (lite bättre har jag i alla fall blivit). Mina tankar verkade kretsa mycket kring pojkar, roliga timmen och körsånger. Jag tänkte att ni skulle få ta del av några rader som jag tyckte var lite extra skojiga.

En gång i tiden valde jag tydligen skidåkning före disco (älskar stavningen för övrigt)


"I dag är det disco i gympasalen men jag kan inte gå för jag ska åka skidor i Råda men det är ungefär lika roligt som att gå på disco"

Jag var aset bra på fotboll men ville inte gärna skryta tydligen


"I går spelade vi match på fotbollsträningen och då spelade Oskar, Jag, Per och Pär och Christer. När vi spelade då gjorde jag mål och alla kom fram och frågade hur jag gjorde och jag sa att jag bara ramlade och nickade in bollen i målet"

Så kul att ha dessa böcker sparde.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad härligt :-D Vilka minnen det måste framkalla!

2011-01-18 @ 22:02:29
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Antar att det är Hektor, Nilsson, Jansson och Sigurd du spelade mot!? :-) Vilka minnen!

2011-01-18 @ 22:36:38
URL: http://www.cornelias.se
Postat av: Tess

Svar: hehe...vad man kan tycka olika :-D Jag jagar pyjamas MED fötter och du gillar dem utan. Jag var ju som sagt på jakt efter de med fötter, men tyckte jag såg något med regnbågar utan fötter...Fast det kanske var nåt annat :-S

2011-01-18 @ 22:53:48
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha dicko, tack för den =)

2011-01-19 @ 09:31:20
Postat av: Dianal

haha ååå vill me på dicko.. Du å malin å anders MÅSTE ha nåt kalas för er i efterhand med mellanstadie dicko tema höhö :D jag kan stå i kiosken :D

2011-01-19 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0