Ingenting fungerar

Jag har försökt ett antal gånger med att få in klippet på Vide när han säger mamma här på bloggen men det funkar ju givetvis inte. Får se om jag lyckas till slut.
Har lagt Vide igen men han har inte somnat ännu utan ligger och pratar lite med sig själv. Gulleplutt. Själv har jag röjt lite här. Har bara dammsugning kvar men det väntar jag med tills kråkan kommer hem. Anledningen till att jag så febrilt jagar dammråttor helt plötsligt är för att jag imorgon ska få besök av en gamal vän jag inte sett på ett tag. Vi läste till undersköterska ihop och hon fick sitt andra barn i år så vi tänkte att våra gossar kunde få krypa i kapp lite. Det är första gången hon ser huset så då vill jag ju att det ska se någorlunda ut i alla fall. Haha dessutom behövs det verkligen röjas här så det var bara bra att Bettan gav mig en anledning.
Baka ska jag också göra men vad?

Sådana här kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0