Linslus?

Har fått en del kommentarer från skarpsynta vänner både på facebook och här på bloggen att min nuna figurerar på spiderchicks blogg. 

och där var jag ju bland all mat


Bilden är tagen på blogawards förra året där jag även växlade några hastiga ord med Moa. "Hej" och "Nej jag har redan ätit" typ. Haha
Fick änå intrycket att hon var en kanontjej. Bloggen är ju helt klart beroendeframkallande så in där och kika vettja!
(Självklart har jag fått lov att sno bilden. Bara för att jag råkar stå i vägen så betyder ju inte det att jag får göra som jag vill med den liksom)

Näpp nu ska jag släpa iväg mitt smuliga arsle (jag har ätit chips i fosterställning) och krypa ner i sängen.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee <3

Jo jag tyckte att den var bra :)

2011-01-30 @ 08:02:38
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: AnnA

Ja, alla är inte som mig som lusläser bloggar varje dag, inklusive helger ;p

Brist på saker att göra, höhö.

2011-01-30 @ 12:30:58
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0