Mer fotografering

Tja!
Nu har jag landat i soffan igen. Har varit hos Stoffe i dag igen och sminkat lite. Så kul! En tjej som hette Angelica som skulle fotas. Blev väldigt bra.
Fick även se bilderna från i går och dom på Diana blev asgrymma. Fanns även några bra på mig men jag är ju så fruktansvärt självkritisk...
Här kommer några bilder från i dag.

Stoffe försöker gömma sig bakom lampan och det gick ju så där va höhö
 

Angelica innan jag började med håret


Action!


Blev väldigt nöjd med sminkningen men den syns ju dåligt på bilden. Aja jag är ju inget proffs så man kan ju inte begära för mycket och tack för kommentarerna på bilderna från i går!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mycket! :) Amerikanska har jag faktiskt aldrig ätit! Får jag testa! :)

2011-01-16 @ 16:45:18
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0