Metaltown 2011



Ja då har man äntligen fått tummen ur att beställa biljetter. Ska bli så himla skoj! Några av banden som spelar (och som är ett måste att se) är System of a down och Korn. Även en del andra band som ska bli kul att kika på. Håkan lär ju vilja se Volbeat. Håkan fick nämligen den här biljetten i julklapp utav mig.
Diana och Kalle med flera ska med så nu har man någonting att se fram emot!

Ska bli extra kul att se System igen. Så här såg det ut senast. (Hultsfred 2005)
Syrran, Diana, Jag



Hoppas på bättre bilder i år men vågar man hoppas på lika bra väder?


Kommentarer
Postat av: Diana

hahahaha hoppas VERKLIGEN på bättre bilder höhö :D faaan vad kul vi ska ha det!!

2011-01-22 @ 11:49:46
Postat av: Tess

Korn är jättebra live! :-D Såg dem på Arvikafestivalen ett år. Metaltown är härligt! Tycker det är lite tråkigt med nytt område, men det är nostalgin som pratar. Eftersom jag bara upplevt festivalen i Frihamnen så... Det nya stället kanske är superbra det också bara man varit där :-) Men vet inte om det blir nåt för mig i år. Lutar åt ett nej, tyvärr :-/

2011-01-22 @ 15:13:34
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: sändy

fan va kul att i sa me!! :D

2011-01-23 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0