Party och semlor

Då sitter jag parkerad i soffan igen. Har varit hos grannen på Me&I-party och kära hjärtanen vad mycket fina kläder dom har i vårkollektionen. Lite retro så där som jag älskar. Köpte en tröja och en mössa som jag får visa när de kommer.
Nu ska jag mysa med älsklingen resten av kvällen (min minsta älskling sover så honom får jag inte mysa med fören i morgon)

Fick för övrigt en anonym kommentar förut till inlägget nedan som undrade om jag skulle äta alla dom dammsugarna? Jo det var liksom därför jag köpte dom och nu blir det semla!

Kommentarer
Postat av: sandra

det tycker jag är rätt! själv har jag tryckt i mig en halv påse kanelbullar idag. fika är ju fantastiskt! :)

2011-01-26 @ 22:30:16
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Bettan

Heeelt rätt!! :) Du skulle smakat den kladdkakan jag fick förut, jäklars så god!

2011-01-26 @ 22:44:22
Postat av: Helena

Ja jag kom på det när jag skickat, att jag kanske skulle skrivit dottan på familjeliv=)

Ska försöka lägga upp nåt klipp då jag med, och se om man lyckas eller om man själv blir knäpp av det, haha=)

Det är ju så himla roligt att titta på klipp på bloggar!=) Helst med bebisar i samma ålder!!

2011-01-27 @ 09:07:13
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Helena

Det ska jag göra=)=)

(Blir så sugen på en semla när jag tittat in här idag!!!)

2011-01-27 @ 13:36:17
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0