13 Juli

Godmorgon(?!)
Ja jag har i och för sig varit vaken ett tag men första inlägget bör väl starta med ett godmorgon oavsett vad klockan är eller hur höhö.
Hade en fantastiskt rolig kväll i går. Tack alla inblandade! Det var till och med roligt på stadt för en gångs skull.
I dag mår jag helt okej faktiskt och det är ju skönt. Vide sov hos farmor och farfar och kom hem lagom till "frukost".

Våfflor med blåbärssylt och grädde kittlar dödsskönt i kistan.
Nu busar Vide runt och jag och Håkan sitter och slappar i soffan. Snart är det dags för Vide att tupplura lite och sedan i eftermiddag åker vi till "Lerdalapacket" och hänger. Sköj!
Bilder från i går kommer upp lite senare!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Jävlar i min lilla låda vad gött med våfflor. Det får det bli här med nån dag!

2011-07-13 @ 21:17:02
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sofie -Mamma till två små

Ser inte helt fel ut det där inte... :)



sv: råbocka är jättefint! Så synd att man sällan tar sig tid att ta sig till sådana platser sedan man fick barn bara... Ängelholm är super vackert så synd man inte nyttjar det mer...

2011-07-14 @ 09:15:39
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: X10 - En av sveriges mest uppdaterade blogg.

hejsan är det bra?

Du har väl inte glömt att titta in hos mig efter alla nya och roliga saker? eller värre har du aldrig varit inne hos mig!? fy skäms! Så ta en titt in och fastna i min förtrollande blogg. Jag gör nämligen 10 - 20 nya inlägg varje dag. (ibland lite fler) så du kommer aldrig bli ut tråkad. Varje dö sekund så är det bara att ta en snabb titt hos mig så får du den dö tiden till att bli ett leendes tid. ;)

2011-07-14 @ 19:58:17
URL: http://xtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0